FIETSVAKANTIE

Waar zal ik nu eens heengaan?

21 Reacties op “FIETSVAKANTIE

    • Met – de lichtste- ondersteuning is wind geen probleem. Als ik helemaal geen zin meer heb kan ik hem in turbostand zetten maar deze stand heb ik- sportief als ik ben- nog niet gebruikt

  1. Waar ga je naar toe na Purmerend?Je fietst er heel wat aan af! Heb je nog geen blaren op je achterste? Zwemmen is er goed voor de komende dagen wordt het hier 30 graden……De ijsjes heb ik al in huis, magnums met pure chocolade.Morgen gaan we naar Borne , het kleine katje bekijken ik hoop dat ik sterk genoeg ben om hem niet mee naar huis te nemen….liefs Nelly

      • Edwin, ik heb hem niet meegekregen ze houden hem zelf, ook de moederpoes blijft bij Lucky. Maar ik heb mijn handen vol aan de grote kater die hier woont….Die wordt ook graag over zijn kop geaaid.
        Waar gaat je fietsreis nu naar toe?Je vakantie is nog lang niet om. Wij blijven thuis en maken zo nu en dan een mooie dag uit. Liefs terug ,Nelly

  2. Ach wat leuk! Ben je nog binnen geweest in het schooltje? Denk het niet hè? We zijn niet open op donderdag. Jammer hoor, want je kunt ook bijna niet naar binnen gluren door de gordijnen en de dichte deur.

    • Kwam er afgelopen zondag langs. Er was een festival in Etersheim en drukte in het schooltje. Als ik er weer eens ben loop ik binnen, behalve op donderdag dan

      • Ja, dat van die drukte hoorde ik vanmiddag van mijn collega-vrijwilliger; hij had in een uur tijd een groep van 18 en een groep van 21 mensen binnen. Beetje veel voor iemand alleen, want meestal worden groepen aangekondigd en dan komt er een tweede man of vrouw bij. Leuk als je binnenloopt; tot en met september zijn we open op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag van 11 tot 16 uur, maar dat heb je vast gezien op het bordje aan het raam.

Geef een reactie

