ZESWOORDVERHAAL MET BEELD (UITSTELGEDRAG)

 

 

”Moet verder, maar wil nog blijven.”

website zeswoordverhaal

17 Reacties op “ZESWOORDVERHAAL MET BEELD (UITSTELGEDRAG)

  1. Jij dus ook. Heb een hekel aan uitstellen maar na een lange tocht was ik blij dat ik deze plek tegenkwam. Het laatste stuk naar huis had ik even uitgesteld. Hartelijke groet terug

  2. Pingback: Zeswoordverhaal: Uitstelgedrag – DOLDRIEST

    • Je moet maar net een spontane foto hebben die bij de schrijfopdracht past en die had ik niet. Het gaat mij meer om de combinatie van beeld en het (zeswoord) verhaal dan wanneer de foto genomen is. De foto had ik destijds een beetje geënsceneerd. Zo’n zonnebril bijv, leg je toch het liefst binnen het lensbereik. Maar die fiets moest er zeker in anders denkt men dat ik die 40 km had gelopen. Ben wel sportief maar zó sportief nou ook weer niet. 🙂

Geef een reactie

