MIST

De afgelopen week mistte het voortdurend. Ik hou van mist, het heeft iets mysterieus.

Hier wat foto’s die ik gemaakt heb in de mist.

Geen dichte mist maar een waas die over land en stad – laatste foto- ligt.

Een fijne jaarwisseling allen.

img_2074

img_2053

img_2056

img_1412

img_1420

img_1423

16 Reacties op “MIST

  1. Mooie foto’s! Het is fotogeniek weer, maar je moet het wel zien (en afdrukken, natuurlijk!) Vooral de eerste vier vind ik magnifiek. Heb je zelf ook nog even op het terras gezeten? Fijne avond en een mooi 2017! Groet.

  2. Prachtige foto’s. Die mist heeft echt iets. De laatste foto: daar zat ik met mijn dochter een paar jaar terug op een dag in juli. Als ik mijn niet vergis was het precies op dat plekje. LEuk om zo terug te zien in de winter met mist. Ik wens je het beste in 2017; en daarna natuurlijk ook…!!

Geef een reactie

