AAN DE VOET VAN DIE OUWE WESTER…

IMG_1751

IMG_1352

IMG_1750

IMG_1742IMG_1733

IMG_1444

IMG_1741

IMG_1752

12 Reacties op “AAN DE VOET VAN DIE OUWE WESTER…

    • Je moet het geluk hebben dat er een bankje vrij is. Foto 6 en 7 zijn comfortabele tweepersoons bankjes maar niemand gaat zo dicht naast je zitten dus je hebt de ruimte.

  1. Dat heb je echt hartstikke leuk gedaan! Je hebt er een studie van gemaakt (-: Ik krijg erg de neiging er bij te gaan zitten, zo gezellig ziet het eruit.
    Groetjes

    • Het is meer opletten en kijken wat er gebeurt. Die bankjes zitten comfortabel. Ik koop een haring bij de stal, ga zitten en laat het gebeuren. Groeten terug

    • Jij bent dus van oorsprong een Jordanees. Ik woon ook ver buiten het centrum aan de rand van de stad met veel groen. Maar soms ga ik op de fiets naar het centrum om de sfeer van de stad te proeven. Meestal gaat mijn camera mee.

  2. Mooie serie, doet ergens een beetje dorps aan met al die verschillende mensen op een bankje. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar al ben ik dan in Amsterdam geboren en opgegroeid, ik ben nog nooit bij de Westertoren geweest.

Geef een reactie

