ZEE AQUARIUM- BERGEN AAN ZEE

IMG_1192

IMG_1161

IMG_1194

IMG_1180

IMG_1148

IMG_1181

IMG_1163

IMG_1182

IMG_1179

IMG_1149

19 Reacties op “ZEE AQUARIUM- BERGEN AAN ZEE

    • Hier heb ik slechts twee goudvissen met een verdwaald slakje. Het zeepaardje vind ik schattig maar hij lijkt geamputeerd en beweegt zich wat onhandig voort.. Er zijn ook Piranha’s die in open bakken zwemmen, echter wel met een waarschuwing erboven maar toch best gevaarlijk voor kinderen die hun handen erin kunnen steken als de ouders even niet opletten.

  1. @Appelvrouw, Je kunt je er makkelijk een paar uur vermaken. Er is koffie te krijgen en je kunt er schelpen en schelpendingetjes kopen. Dat is leuk voor toeristen die een souvenir mee willen nemen naar de heimat

  2. Ben eigenlijk helemaal geen aquarium-mens, ook geen vissen -liefhebster, maar kan toch telkens weer versteld staan van de pracht van de onderwaterwereld. Wat een kleuren, wat een creaties!!

    • Een mooi aquarium vind ik een levend schilderij. Heb vroeger aquariums gehad maar het onderhoud vond ik nogal lastig en tijdrovend als je een grote bak hebt. Soms lekte ze want volglas bakken waren nog niet in zwang of erg duur. Nu heb ik een klein bakje met twee goudvissen. Wel diervriendelijk aangezien ze niet in een kom zitten en heb er een filter op aangesloten.

  3. Je komt ogen tekort in een zeeaquarium, en meestal vraag ik me af hoeveel locaties er zijn waar de schoonheid van deze gekunstelde onderwaterwereld benaderd wordt. Je foto’s zien er overigens goed uit aangezien je doorgaans vrij weinig licht tot je beschikking hebt in zo’n aquarium

    • Het komt niet in de buurt van de echte onderwaterwereld maar is een aardig alternatief. Inderdaad, vrij weinig licht maar het toestel heeft het goed gedaan. De flitser klapte soms uit maar uit ervaring weet ik dat dit een overbelicht beeld geeft in deze situatie dus klapte ik hem weer in. Bovendien reflecteert het licht in het glas als je er niet recht voorstaat.

Geef een reactie

