EEN ECHTE WINTER (ZULLEN WE DAT OOIT NOG MEEMAKEN)

006

009

008

IMG_1762001

012

013

005

017

13 Reacties op “EEN ECHTE WINTER (ZULLEN WE DAT OOIT NOG MEEMAKEN)

    • Dank, en dank ook voor je link die ik net gelezen heb. Ik onthoud nooit het weer en de bijbehorende jaartallen. Vind het winterse landschap wel mooi maar de kou, ijzel en later de dooitroep kunnen mij gestolen worden. Hier ligt nu voor het eerst een dun laagje sneeuw

    • Het is inderdaad nog niet gedaan met de winter, we kunnen nog het een en ander krijgen. Vanmorgen schijnen er veel ongelukken gebeurd te zijn zag ik op het Google nieuws

  1. Prachtige beelden. Mooi de blauwe ochtendsfeer waar de kou vanaf straalt. Laatste foto heeft voor mij artistieke waarde. huh ? hoezo ? Gewoon omdat het er heerlijk absurd uitziet. Het enige wat ik had verandert was de plaatsing van het onderwerp naar rechtsboven …. laat ‘m de foto maar inrijden 🙂 Maar ook met een groothoeklens valt er een prachtig scenario uit te slepen maar daarvoor moet je wel het ijs op .. en dat is niet altijd zonder risico

    • Inderdaad heeft die laatste foto wel iets artistieks. Ik irriteer me mateloos aan winkelwagentjes die in de gracht gepleurt worden maar deze stond op het ijs, ook ergerniswekkend maar leuk om te fotograferen. Een groothoeklens heb ik niet, ik fotografeer met een compactcamera. Het ijs kon ik niet op omdat het dun was maar dik genoeg voor het wagentje. Dank voor je tip Henk, altijd nuttig voor als ik eens een echte camera koop .

Geef een reactie

