VERHAAL IN ZES WOORDEN MET BEELD: VERKIEZING

gebit

Een verkiezing met haken en ogen.

16 Reacties op “VERHAAL IN ZES WOORDEN MET BEELD: VERKIEZING

      • Nou ik bedoel het toch iets anders, ze groeien eigenlijk uit, mijn eigen kiezen, zegt men dan, maar die van jou, in dat blikje, zijn toch ook van jezelf?
        (en praat nou niet over die ingegroeide nagel, de mijne heeft een krulletje naar binnen vanaf het nagelbed)

  1. Heb ook al drie kronen, maar eentje was er vorige week zo aardig een stukje af te staan…
    Wat een gedoe dan, gelukkig hoef ik het zelf niet te betalen, de nieuwe kroon dus.

    • @Yvonne, Drie nog wel. Waardeloos dat er een stukje van die kroon afgebroken is. Ik heb een verzekering dat slechts een gedeelte vergoed. ”Tand 50” heet dat, geloof ik.

  2. @Appelvrouw: Ik snap er niks van, maar dat komt waarschijnlijk door de koffie die ik nog niet gedronken heb. Het is overigens geen blikje waar het gebit inzit, het is zo’n plastic dingetje met een sterrenbeeld erop die je voor 5 euro op de markt kunt kopen. Maar hier snap jij misschien weer niks van (smile poppetje)

  3. Pingback: Verhaal in zes woorden met beeld: Verkiezing | DOLDRIEST

Geef een reactie

