ENKELE PAINT-TEKENINGEN OOIT IN EEN JOLIGE BUI GEMAAKT

vrijage

Deze tekening hoort bij het verhaal https://ejwblog.wordpress.com/2012/05/12/een-tante-en-een-oom/ Misschien leuk om nog eens te lezen.

een plezierig tijdverdrijf

Een genoeglijke bezigheid, al denkt de poes daar anders over.

fijn weekend

Ook al maakt u dat zelf wel uit. Ik wens u een fijn weekend.

16 Reacties op “ENKELE PAINT-TEKENINGEN OOIT IN EEN JOLIGE BUI GEMAAKT

  1. Die mannetjes boom heb ik bewust zo getekend. De vrouwtjes boom niet. Misschien is dit toevallig gebeurt of vanuit mijn onderbewustzijn. | πŸ™‚ Het zou ook een knoest kunnen zijn

  2. Kwam mij bekend voor natuurlijk πŸ™‚ Maar wat mij nu pas opviel was de het uitsteeksel op die ene boom en die andere zag ik in die knoest ook ineens iets anders hahaha.. Hersen spinsels πŸ˜‰

  3. Dat het je bekend voorkomt zal zeker. Inmiddels alweer een tijd geleden. Ja, het is net een zoekplaatje. Zoek de verschillen. Uiteraard gekeken of jij nog iets geplaatst hebt, maar Punt ligt eruit. Je zou er een punthoofd van krijgen. Fijne avond Wil.

  4. Hoi Edwin,
    ben nog eens even door je blog aan het bladeren…
    De bovenste van deze paint-muis-tekeningen herken ik ! Van het verhaal, en In die tijd tekende ik mijn Beverrat ook per muis…

    Sinds ik een goed fototoestelletje heb fotografeer ik de gewone tekeningen, en zet dan evt. de foto op facebook of in een mailtje;
    want: toch handiger om met een (zacht) potlood wat op papier te zetten…

    Zuidelijk-frisse groetjes,
    hanny

    • @Hanny, wat leuk. Jou tekening van die Beverrat kan ik me nog goed herinneren. Mijn ”tekeningen” zijn meer een grap er is niks kunstzinnigs aan. Wel een idee om je tekeningen te fotograferen. Zoals je weet ben ik gestopt met Facebook. Het bloggen neemt tijd in beslag en FB daarnaast werd me teveel.

      Groeten terug
      Edwin .

Geef een reactie

