AUTHENTIEK

IMG_0703

Ik moest drie keer kijken maar het stond er echt!

Zou die jolige supermarktmanager dit verzonnen hebben?

19 Reacties op “AUTHENTIEK

  1. Heb jij daar nog nooit van gehoord Edwin… Het werd ook wel verkocht onder de naam Blikzult… Goh ik heb wat van die blikken open gemaakt en versneden… En het smaakt echt anders en lekkerder dan de andere soorten.(toen dan he).. zal toch eens naar AH gaan en deze gaan proeven ..ben bang dan de smaak die ik mij herinner toch anders zal zijn… maaar het is het proberen waard..Vind je woordspeling wel leuk “Het zit gewoon in een zakje…”:-)

    Liefs
    Wil/Zizy

    • Ik heb een hekel aan blikken openmaken.Tegenwoordig zitten er lipjes aan zodat je die niet meer nodig hebt. Maar het is me verschillende keren gebeurt dat die afbraken

  2. Staat nergens op dat het varken is. Voor hetzelfde is het zo’n aaibare pony geweest. Al dat teruggestuurde ingeblikte paardevlees uit de blikjes gehaald…cellovaantje erom, stickertje erop…wat zullen we er nu opzetten, wel. kwam uit blik, dus authentiek blikvlees…geen woord van gelogen…

Geef een reactie

