KUNSTZINNIG BANKJE..

gezien in Castricum

1

IMG_0597

IMG_0601

IMG_0608

IMG_0602

IMG_0598

IMG_0604

IMG_0605

21 Reacties op “KUNSTZINNIG BANKJE..

  1. Als ik het geweten had dan had ik de aanhanger meegenomen. Inderdaad duidelijk gefotografeerd. Mocht ie wegraken dan mail ik de foto’s naar opsporing verzocht

    • Hij zit nogal hard, maar mooi is ie wel. Als je tuin ook een beetje Gaudi is staat ie wel mooi. Echter, het is een loeizwaar ding. Stel dat je in Limburg woont en hem daarheen rijdt, dan moet je zeker vier keer tanken onderweg..

      • Mijn tuin is niks Gaudi-achtig, is gewoon een heerlijk tuintje waar het goed toeven is. En tja, zo’n harde bank, bij nader inzien hou ik het maar bij mijn stoelen met zachte kussens.
        Tja, en tanken, dat is een dure liefhebberij geworden deze dagen, helaas..

  2. Zo’n soort bankje staat óók in Mediastad! Hier is het een project van een organisatie die oudere mensen ondersteunt op allerlei gebieden en het bankje staat dan ook voor één van de bejaardenhuizen alhier.
    Ik vind dit ook een heel mooi sofaatje, de vorm is exact hetzelfde, zou er een mal zijn?

  3. Mooi bankje, daar kun je alleen maar naar kijken, om zoiets te maken moet je heel wat kapot serviesgoed hebben.
    Bij mij sneuvelt er zelden iets, maar het lijkt me geweldig om zoiets te maken.

    • Misschien heeft die kunstenaar veel ruzie met zijn vrouw of omgekeerd als het een vrouwelijke kunstenaar is. Bij mij sneuvelt er nooit iets zodat ik met servies uit het jaar nul opgescheept zit.

Geef een reactie

