TOEN IK EVEN WEGGEROEPEN WERD…

IMG_0522

zag huisdier Dino zijn kans schoon en besloot aan de zuip te gaan

IMG_0523

maar hij gleed uit en verzoop bijna in die goudgele rakker

IMG_0524

gelukkig kwam ik net op tijd terug zodat ik hem kon redden van de verdrinkingsdood.

12 Reacties op “TOEN IK EVEN WEGGEROEPEN WERD…

  1. Gelukkig, je hebt hem gered. Goed dat Olla er niet was. doe had gezellig met dino meegedaan…hoewel, dan had dino niet de kans gekregen om te verdrinken..
    Ieder nadeel hep zun voordeel.

    • Honden en draakjes gaan niet samen. Als een hond gaat spelen blijft Dino doodstil zitten totdat hij vermoeid is en Dino hem dan in de neus bijt. Het is een echt gluipertje maar ik hou van hem. Juist omdat we zulke tegengestelde karakters hebben..

  2. Leuke huisdieren heb jij zeg.. Spinnen en nu ook nog een Dino die dan nog aan de drank verslaafd is…moet niet gekker worden.. Maar wel fijn dat je nog op tijd was om hem/haar te redden… ook al is het een vreemd huisdier .. je gaat er toch aan wennen het om je heen te hebben. 🙂

    • Ik hou niet van dat gewone. Honden en katten zijn er al genoeg. Vanavond maar eens lekker samen aan de pils dan hoeft ie het niet stiekem te doen als ik even weg ben

  3. Dino had geluk dat die gered werd, maar zo te zien sloeg het bier wel gelijk dood….zelf heb ik liever een biertje met een schuimkraag erop…

    Hele fijne Paasdagen Edwin…
    Liefs Marianne

Geef een reactie

