SENSODINO

01

02

17 Reacties op “SENSODINO

  1. Heb vanmorgen toch maar even mijn badkamerkastjes nagekeken..maar kon gelukkig geen Dino vinden.. daarna mijn tube gecontroleerd op eventuele vreemde dingen.. maar alles bleek ook in orde daarmee… dus kon ik eindelijk met een gerusthart mijn tanden gaan poetsen..;-)

    liefs x

    Wil/Zizy

    • Dino is bij mij ooit naar binnen geglipt. Weekhartig als ik ben kan ik het niet opbrengen om hem de straat op te schoppen. Zelfs als zijn hormonen de overhand nemen. Ik ben er aan gewend maar dat heeft een tijd geduurd.

  2. Goedemiddag Edwin

    Ohhh is het daarvoor ik ben er m,n tanden mee aan het poetsen, ga dit snel ff proberen!

    Zo lekker even een middagje vrij genomen moet kunnen toch?

    Heb ik mooi even de gelegenheid om bij je langs te komen om je

    een heel fijne Woensdag te wensen.

    Groeten Otto de Vries

  3. ik ging ooit eens plassen terwijl ik nog tijgerbalsem aan mijn hand had. nogal prikkelend voor de jonge heer, kan ik je verzekeren. niet fijn dus. bij deze beelden kroop de jonge heer van onder getekende dus nerveus in zijn schulp. die sensodyne is behoorlijk fris hoor…

    overigens is het me ook wel eens overkomen dat ik na het snijden van wat rode pepertjes ging plassen…. al bij het idee krijg ik een heel lullig Pavlov-effect

Geef een reactie

