VROEGER….

toen hadden ze er nog haar op.

27 Reacties op “VROEGER….

  1. 🙂
    Dat was het eerste wat in mij opkwam. Zouden ze allemaal zo’n volle bos gehad hebben?

    En wat zie ik nou links vooraan? “Roken is…” wat was het toen, wat zou er gestaan hebben?

    En de man achterin de winkel, dat ben jij!

    • Waarschijnlijk wel. Als het te ”bont” werd misschien een heggenschaar om er doorheen te komen. Op het bordje stond : ”Roken is gezellig.” Toen was het nog niet dodelijk. Ik ben die man niet al heeft hij net zo’n vrolijke uitstraling als ik

  2. Genotmiddelen uit een groezelig blad, het blijft behelpen.
    Nee, dan de weduwe van van Nelle, die kon er wat van. Ze spuwde vuur tijdens de daad, mijn overhemd werd doorzeefd, menig borsthaar moest het ontzien.

    • De weduwe van van Nelle…. dat waren nog eens tijden. Je moest na de daad steeds nieuwe overhemden kopen, maar dat had je er graag voor over. Behelpen was het in iniedergeval niet. Je kwam behoorlijk aan je trekken

  3. Eigenlijk was dat nog een heerlijke tijd, dat je zonder schuldgevoel je pakje shag (nee geen weduwe, maar Samson, en die gaatjes in de blouses werden ook door Samson gemaakt..) ging halen, zou er nu graag eentje draaien! En roken natuurlijk.

  4. ik ben niet gauw door stomheid geslagen.. maar deze keer was het BINGO! Zie ik een leuk plaatje lees daar in Sigarenzaak enz en zie onder de foto staan , Toen hadden ze er nog haar op. Ik dacht sigaren met haar? hebben die ooit bestaan.. ik het hele plaatje afzoeken naar sigaren met haar.. heb helemaal geen erg in die man..ja keek of hij een sigaar met haar in zijn mond had.. en net toen ik dacht ik begrijp het niet 😦 zie ik het blad, hahaha.. ach ja.

    Liefs
    Wil/Zizy

    • Het is een beetje een zoekplaatje maar je hebt het gevonden. In goedkope sigaren is soms paardehaar verwerkt, heb ik me laten vertellen. Dus wat je schrijft is zo gek nog niet.

  5. Het schaamhaar heeft een beschermende functie, dus we kunnen het beter zoveel mogelijk laten zitten daar heb je allerlei modellen in.

    Het draaien van een shaggie was niet zo eenvoudig ,ik liet het meestal doen, maar gaf zelf de voorkeur aan een filtersigaret ,ik rookte af en toe om mee te doen.

    Later kwamen er kleine dunne sigaartjes die kochten we met zijn allen als we naar de muziek kelder gingen, zgn lekker artistiek….

    • Allerlei modellen? Een kapper zou er wel raad mee weten. Ik heb vroeger ook wel eens sigaren gerookt maar ik kon er niet aan wennen. Als je eenmaal geleerd hebt een shaggie te draaien verleer je het nooit meer.

  6. Goedenavond Edwin,

    Tja vroeger………..maar toen dorsten we bijna niet te kijken :):)

    Nou na een lekker lang weekend in limburg

    kom ik even langs om je een fijne avond en voor morgen een mooie

    Dinsdag te wensen.

    Groeten Otto de Vries

  7. Tijden veranderen Edwin, ik las net dat binnenkort dat haar weer in de mode komt, voor baarmoedehals kanker, hoe die wildgroei daarbij moet helpen weet ik ook niet 😛
    Fijne avond en liefs
    Ann

  8. Ja vroeger was alles beter, toen hadden ze nog schaamhaar. En met het haar is ook de schaamte verdwenen. En die opa heeft vast niet eens gezien, dat ze ook nog een schaamlippencorrectie heeft gehad. Als hij al in zijn grafg had gelegen, had hij zich omgedraaid.
    Fijn weekend, Edwin.

Geef een reactie

