MARIAKAAKJE

Haar tong smaakt

naar een Mariakaakje

dat zojuist

in de thee gedoopt is.

31 Reacties op “MARIAKAAKJE

      • Gelukkig, veel anderen bij jou niet, zo zie je maar, ieder zijn eigen smaak. Ik heb het al jaren niet meer gedaan, maar een prettige tong omtongd door een andere prettige tong, daar is niks mis mee, het is eerlijke gezegd hemels, zou het kaakje zo aan haar naam gekomen zijn, Mariakaakje, hajeloela! :^)

  1. Zilver, Het is een subtiel spel dat met gelijkgestemden gespeeld moet worden. Zomaar je lap in iemands mond proberen te brengen kan je een klap in het gezicht opleveren.

  2. Goedenavond Edwin,

    nou gevonden hoor……en tja dan moet het wel heeel spontaan zijn gegaan ik geef toch de voorkeur aan een andere smaak, maarja smaken verschillen en zo hoort het ook!

    Ik zal deze link op je naam zetten voorlopig oke?

    Groetjes otto de vries

  3. Goedenmorgen Edwin

    Nou het is weer wintertijd en buiten is het al te merken hoor!

    De klok weer een uurtje terug en van mij mag hij zo blijven staan.

    Maar goed we gaan Zondag vieren dus wens ik je een fijne Zondag toe.

    Groeten Otto de Vries

Geef een reactie

