ONTMOETING

8 Reacties op “ONTMOETING

  1. mennoG, Inderdaad stripfiguren uit de 50er jaren.

    Appelvrouw, De spanning is voelbaar.

    ottovanoosterhout, Leek me leuk om er een kort beeldverhaal van te maken.

    Aad, Na een lange reis (vermoed ik) zullen ze zeker in bad gaan. Daar heb ik geen beelden van.

  2. Zo, even kijken of het nu wel lukt. Had het gisteren ook al geprobeerd, E. En toen lukte het dus niet. Inmiddels begrijp ik ook, waarom het niet lukte, dankzij
    die mededeling van OBA.

    Ik heb het gevoel, dat het goed zal klikken tussen die twee.

Geef een reactie

